مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

۱۶ روز تلاش بی‌وقفه هلال احمری‌ها/راهنمایی ۲۰۸ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از ۲۰۸ هزار مسافر به ایستگاه‌های جوانان هلال احمر استان یزد در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن حرازی زاده  اظهار داشت: ۳ هزار و ۱۰۹ مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه‌های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداختند و ۴ هزار و ۶۰ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در طول اجرای طرح، ۴ هزار و ۱۵۳ نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.
 
وی بیان داشت: با حضور بیش از هزار نفر روز در ۲۲ پست طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۹۴ هزار و ۶۶۸ نقشه، ۹۰ هزار بروشور و بیش از ۶۶ هزار اقلام آموزشی و فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.
 
حرازی زاده ادامه داد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستانها، به بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر خدمات رسانی شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: کمپین «نه به تصادفات جاده ای» نیز توسط یقه آبی‌های همیار جوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تشکیل شد که مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت.
 
حرازی زاده ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر میثاق نامه کمپین نه به تصادفات را در ایستگاه های هلال احمر امضا کردند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..