نشست کمیته فنی کارگروه سازگاری باکم آبی در استان برگزار شد

نشست کمیته فنی کارگروه سازگاری باکم آبی در استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل ستادی در حوزه آب برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزجلسه کمیته فنی کارگروه سازگاری باکم آبی در استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم شریف شهرستان‌های یزد و اشکذر، مدیران کل ستادی حوزه آب استان و مدیران کل حوزه عمرانی استانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این جلسه با اشاره به تغییر نام شورای حفاظت آب استان به کارگروه سازگاری باکم آبی در استان، گفت: لازم است با برنامه و با جدیت تمام راهکارها و موارد کلان و حتی خرد مرتبط با آب موردبررسی و مدنظر قرار گیرد.
«محسن صادقیان» در ادامه سخنانش تجدید دوباره آب‌های شرب و صنعتی ، تغییر در استفاده از کولرهای آبی و شیرهای آب منازل، جداسازی آب شرب و غیر شرب ، تأمین آب از منابع پایدار و آب‌های ژرف و اعماق زمین را از موارد قابل‌بررسی در حوزه سازگاری باکم آبی در استان یزد دانست.
وی افزود: باید با آموزش‌های مناسب که نهایتاً منجر به ارتقاء سطح فرهنگ عمومی مصرف آب در استان می‌شود موجبات حفظ و نگهداری این نعمت الهی را برای نسل آینده فراهم کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تمامی اعضای جلسه خواست با به‌کارگیری تمام توان اداری خود و بخش خصوصی مرتبط به دنبال تدوین برنامه اجرایی اضطراری در سال ۹۷ و برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای ایجاد وضعیت پایدار آب باشند.
در ابتدای این جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..