فرمانده انتظامی یزد تأکید کرد:

لزوم ایفای نقش دستگاه‌های اجرایی استان در برقراری امنیت عمومی

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه لازم برای تحقق شعار امسال، گفت: تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید در برقراری امنیت ایفای نقش کنند.

به گزارش یزدی نیوزسردار«ایرج کاکاوند» با بیان این‌که سال ۹۶ علی‌رغم وجود برخی ناآرامی‌ها در سطح کشور، ‌سال خوبی در حوزه امنیتی بوده است،‌ اظهار کرد: طی چهار سال گذشته میزان جرائم به ویژه جرائم خشن در استان یزد کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

 
وی امنیت را بسترساز فعالیت‌های اقتصادی و توسعه کشور دانست و افزود: خوشبختانه با همکاری و فعالیت مستمر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی بحث احساس امنیت در استان یزد شرایطی مطلوب دارد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید در برقراری امنیت ایفای نقش کنند،‌گفت: در سال گذشته اعتراضات کارگری زیادی داشتیم که با مدیریت مطلوب دستگاه‌های امنیتی رفع شده است.
 
 سردار کاکاوند در پایان با اشاره به این‌که نیروی انتظامی تحقق شعار امسال را در اولویت کاری خود قرار داده است،‌ تصریح کرد: افزایش کشفیات کالاهای قاچاق در استان یزد شرایط مناسبی برای توسعه اقتصادی در یزد ایجاد کرده است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..