سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد خبر داد؛

کاهش تخصیص اعتبار برخی از دستگاه‌های استان از ماه آینده

سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت در اولویت اجرایی استان هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی که نتوانستند اعتبارات لازم و مناسبی را جذب کنند،‌ در ماه آینده با کاهش تخصیص مواجه خواهند می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» در اولین جلسه امسال شورای اداری استان با بیان این‌که خوشبختانه امسال نوروز خوبی داشتیم و نتیجه آن از بازخورد مطلوب مردم نمایان است، اظهار کرد: از پایان فروردین ماه امسال از فعالیت تمام شهرستان‌ها از نزدیک بازدید می‌شود.

 
وی خطاب به فرمانداران استان، افزود: شناسایی اولویت‌های اجرایی برای سال ۹۷ و تهیه گزارش عملکرد از برنامه‌های نوروزی به صورت کامل و در چند بخش تصویری و مکتوب در دستور کار فرمانداران شهرستان های استان قرار گیرد.
 
سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود،‌گفت:‌ طبق دستور استاندار دستگاه‌های اجرایی که نتوانستند اعتبارات لازم و مناسبی را جذب کنند،‌ در ماه آینده با کاهش تخصیص مواجه خواهند شد.
 
صادقیان در مورد برنامه‌های حوزه عمرانی استان یزد در سال ۹۷، تصریح کرد: طرح‌هایی که با تخصیص اعتبار امسال به تمام می‌رسند در اولویت اجرایی معاونت عمرانی استانداری یزد هستند.
 
این مقام مسئول اجرای طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت را از دیگر اولویت‌های استان در سال جدید دانست و بیان کرد: بحث آب مهمترین اولویت اجرایی است.
 
وی در پایان تقویت گردشگری را از جمله طرح‌های زیرساختی استان یزد برای سال ۹۷ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بیش از پیش ضروری است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..