مدیرکل سازمان تبلیغات یزد تأکید کرد:

لزوم ایجاد رونق در تولید و اشتغال پایدار با استفاده از کالای ایرانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این‌که استفاده از کالای ایرانی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت: استفاده از کالای ایرانی عاملی برای رونق تولید حفظ استقلال کشور است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام«سید محمدشریف حسینی کوهستانی» با اشاره به شعار سال ۹۷ که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و مطرح شده است، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در اسلام به آن تأکید شده، بحث کار و تلاش است و بر همین اساس این مقوله در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و باید برای تحقق آن در جامعه فرهنگ سازی شود.

 
وی کشورهای موفق را کشورهایی دانست که نیازمندی‌های خودشان را خود تأمین می‌کنند و این امر اساسی در فرهنگ دینی ما وجود دارد که باید به آن توجه ویژه کنیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص تولیدکنندگانی که کالای موردنیاز مردم را تأمین می‌کنند، افزود: تولیدکنندگان وظیفه‌دارند کیفیت تولید خود را بالا ببرند و یا به تعبیری دیگر کالای تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
 
حسینی کوهستانی وظیفه مردم در خصوص شعار سال که مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند را حمایت و خریداری کالاهای تولید داخل دانست و بیان کرد: مردم با خرید خود از کالای تولید داخل حمایت کنند و در حقیقت استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان است.
 
وی در پایان حمایت از کالای ایرانی را امری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از کالای ایرانی عاملی برای تولید اشتغال بیشتر و استقلال کشور می‌شود.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..