انجام بیش از ۱۴۵ عملیات آتش‌نشانی در ایام نوروز در استان یزد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به انجام بیش از ۱۴۵ عملیات آتش‌نشانی در ایام نوروز امسال در استان یزد گفت: تعداد حوادث عید نوروز امسال نسبت به سال قبل در استان یزد کاهش داشت.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضا رحیمی  با اشاره به آماده باش کامل تمامی پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در ایام نوروز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این نیروها از روز بیست و پنج اسفند ماه ۹۶ تا روز ۱۵ فروردین ماه امسال به صورت آماده باش کامل هستند.

 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان فعالیت‌های صورت گرفته توسط این معاونت در سطح شهر در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: از روز بیست و هشتم اسفند ماه ۹۶ تا روز سیزدهم فروردین بیش از ۱۴۵ مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی استان یزد انجام گرفته است.
 
وی تصریح کرد: ۸۰ مورد حریق و بیش از ۶۵ مورد حادثه در ایام نوروز امسال در محدود استحفاظی سازمان آتش نشانی استان یزد انجام گرفت و آمار تلفات تصادفات نیز دو مورد گزارش شد که یکی در شهر یزد و دیگری در جاده منتهی به شهر یزد به ثبت رسیده است.
 
رحیمی به آمادگی نیروهای امدادی در زمان بروز حادثه اشاره کرد و افزود: تیم‌های امدادی آتش نشانی یزد از زمان تماس بعد از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شدند.
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه در هفته اول تعطیلات نوروز امسال ۷۴ مورد عملیات توسط آتش نشانی یزد انجام شد که از این تعداد ۴۳ مورد حریق و ۳۱ مورد حادثه بودند.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه تعداد حوادث عید نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته که امیدواریم در سال‌های آینده بازهم شاهد کاهش این آمار در سطح کشور و استان باشیم.
 
رحیمی با اشاره به فعالیت ۱۶۰ نفر از نیروهای عملیاتی به صورت شبانه روزی در آتش نشانی یزد گفت: در راستای تأمین سلامت شهروندان در ایام عید نوروز امسال ۱۱ ایستگاه ثابت و ۱۰ ایستگاه سیار آتش نشانی در مناطق مختلف شهر یزد دایر شد.
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در پایان از همکاری مردم در راستای برقراری هر چه بهتر نظم و کاهش حادثه در استان یزد تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در روز سیزدهم فروردین ماه به جز یک حادثه دلخراش، گزارش دیگری به دست ما نرسید که نشان از آرامی این روز در استان یزد داشت.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..