ائمه جمعه استان، سالروز قیام مردم یزد را گرامی داشتند

ائمه جمعه استان یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه، سالروز قیام مردم یزد در دهم فروردین ماه سال 57 را گرامی داشتند.

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه ابرکوه گفت: خروش مردم یزد در دهم فرودین سال ۵۷ که به مناسبت چهلم شهدای تبریز صورت گرفت اوّلین جرقه قیام عمومی ملت ایران را روشن و موجب فراگیر شدن شعله انقلاب در کشور و سوختن بنیان رژیم ستم شاهی شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تبریک سیزدهم رجب المرجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) افزود: وجود مبارک و نورانی امام علی (ع) نماد عینی همه فضیلتها و خوبیها و قابلیّتهای انسانی است . 
وی با بیان خصائص و ویژگیهای معنوی و الهی و انسانی حضرت علی (ع) اظهارکرد: مزیتها و برتریهایی را که امیرالمؤمنین (ع) دارند منحصر به فرد است و هرگز کسی دیگر نداشته و نخواهد داشت .
امام جمعه ابرکوه به مناسبت دوازدهم فروردین ، سالروز استقرار نظام اسلامی هم گفت: بیش از ۲/۹۸ درصد مردم با لبّیک به ندای رهبر خود، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند.
۷۵۴۰/
** خطیب جمعه موقت مهریز هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین یزد بر ادامه راه شهدا تا شکست نهایی مستکبران تاکید کرد.
حجت الاسلام اصغر زارع گفت: قیام مردم یزد در حمایت از قیام مردم تبریز و در چهلمین روز شهدای این شهر انجام شد.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان بعد از شکست در بخش های مختلف برای ضربه زدن به اصل نظام و مبانی اعتقادی جوانان ما از فضای مجازی استفاده می کنند بنابراین مسوولان باید بر نظارت خود بیفزایند. 
وی افزود: دشمنان در فضای مجازی با تهیه محتوا ، برنامه سازی ، شایعات و شبهه افکنی ها به دنبال ضربه زدن به ارزش ها ، اخلاق ، معنویت و بی دین کردن جوانان هستند. 
وی ادامه داد: تهدید نرم فرهنگی دشمنان شعار نیست و با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از سرمایه های زیاد مادی فقط به دنبال سرنگونی نظام اسلامی و پایمال کردن همه مقدسات کشور هستند. 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..