مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:

۱۲ فروردین، تجلی اسلام خواهی ملت ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یوم الله 12 فروردین، روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز بزرگ اسلام خواهی ملت قهرمان ایران است .

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، افزود: ملت فهیم ایران در روز ۱۲ فروردین ماه با رای بالای خود به جمهوری اسلامی، نوع ساختار نظام سیاسی ایران را بعد از پیروزی انقلاب نشان دادند. 

وی ادامه داد: ۱۲ فروردین در تاریخ کشور ایران یکی از مهمترین مقاطع زمانی است که ملت شجاع در کنار رهبری آگاه خود حضرت امام خمینی (ره) بر تحقق ارزش های الهی و حاکمیت مکتب رای داد. 
این مسوول اظهار کرد: انتخاب نظام اسلامی با رای بالای مردم تبلور دلبستگی عمیق مردم به دین و اراده قوی آنها برای اجرایی شدن اهداف و آرمان های معنوی بود. 
حسینی کوهستانی تصریح کرد: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته بارها با حضور در عرصه های مختلف بر اهمیت نقش دین تاکید کرده و همراهی و حمایت خود را از نظام اعلام نموده است . 
همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار و ۹۸.۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای آری با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.
 
منبع:ایرنایزد 

بخش نظردهی بسته شده است..