اسکان بیش از ۵۰۰۰ مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه اردکان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سید مهدی سیدی» با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۷ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان اردکان، گفت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.

 
وی افزود: در این طرح با برپایی خیمه‎‎های معرفت، برنامه‏‏های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت، مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه‎‎های ویژه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه شهداء و چند رسانه ای برای مسافران نوروزی دایر شده است.
 
وی یادآور شد: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه بیش از ۵ هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی این اماکن استفاده کرده‎‎اند.
 
این مسئول اظهار کرد: در این مدت بیش از هزار و ۵۵۰ نفر از امکانات غرفه کودک استفاده کرده ‎‎اند و بیش از ۲۷۰ نفر هم از خدمات مشاوره ای و بیش از ۳۰۰ نفر از خدمات غرفه چند رسانه ای و محتواهای مناسب بهره مند شده اند.
 
حجت الاسلام سیدی در پایان با اشاره به این که طرح آرامش بهاری تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: ۳۷ نفر از خادمان ثابت و افتخاری وظیفه خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی را برعهده دارند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..