گردش اتوبوس سبز در شهر یزد برای اولین بار

مدیر سازمان اتوبوس و بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به گردش اتوبوس سبز در این شهر جهانی، گفت: این اتوبوس محلی برای عکاسی مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین آشنایی گردشگران غیر ایرانی با سفره هفت سین و آیین‎‎ های نوروز است

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا شفیعی» ، با اشاره به فعالیت اتوبوس سبز برای اولین بار در استان، اظهار کرد: این اتوبوس برای اولین بار در استان و شهر جهانی یزد از ۲۹ اسفند آغاز به فعالیت کرده است و تا پایان تعطیلات نوروز به گردش در شهر ادامه خواهد داد.

 
وی افزود: این اتوبوس سبز آراسته به گل، به صورت نمادین در شهر به حرکت در آمده و در داخل آن سفره هفت سین پهن شده تا این سنت دیرین را به نمایش عموم بگذارد.
 
این مسئول در مورد دیگر ویژگی های این اتوبوس، بیان کرد: هر چند این اتوبوس قابلیت حمل مسافر را ندارد اما محلی برای عکاسی مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین آشنایی گردشگران غیرایرانی با سفره هفت سین و آیین‎‎های نوروز است.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار زیادی از این اتوبوس شده و راننده این اتوبوس سبز نیز پاسخگوی سوالات گردشگران غیرایرانی در زمینه نوروز و این ایام است.
 
شفیعی در رابطه با اتوبوس سبز ابراز امیدواری کرد که شهر جهانی یزد با فعالیت‎‎هایی نو و جدید، شاهد استقبال روز افزون گردشگران نوروزی باشد.
 
منبع:ایسنایزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..