رییس پلیس راهور شهر یزد :

کمبود پارکینگ، بزرگترین مشکل ترافیکی شهر یزد است

رییس پلیس راهور شهرستان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راهور در ایام نوروز، بزرگترین عامل بروز مشکلات ترافیکی مرکز شهر یزد را کمبود پارکینگ خواند.

به گزارش یزدی نیوزسرگرد «عزیزالله دستار»  با اشاره به فعالیت کلیه نیروهای پلیس راهور شهرستان در ایام نوروز برای تامین آرامش و نظم ترافیکی شهر، اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور شهرستان یزد در قالب هفت ایستگاه پلیس واقع در تقاطع مهدی، خیابان کاشانی، بلوار دشتی، بلوار جمهوری، بلوار شریف زارچ، بلوار جانباز و شاهدیه که از مناطق پرترافیک شهر هستند، ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: البته نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی شهر در اکثر نقاط پرترافیک به ویژه مراکز تاریخی و دیدنی حضور دارند.
این مسئول، کمبود پارکینگ را بزرگترین عامل بروز مشکلات ترافیکی در مرکز شهر دانست و تصریح کرد: ایجاد حتی چهار عدد پارکینگ از سوی شهرداری می تواند، مشکل عمده ترافیک مرکز شهر را برطرف کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون اختلال و مشکلی در فعالیت پلیس راهور در این ایام نداشت ایم ولی اکیداً مشکل عمده ترافیک شهر در این ایام کمبود پارکینگ است.
وی در ادامه با اشاره به انعکاس خبر مزاحمت موتورسواران در بافت تاریخی، گفت: هیچ اقدامی در زمینه جلوگیری و برخورد با این عوامل در زمینه ایجاد مشکلات ترافیکی در مناطق پربازدید گردشگری ممکن نیست مگر آن که شورای ترافیک و شهرداری حضور موتورسواران در این مناطق را ممنوع اعلام کند.
دستار افزود: البته با این وجود، پلیس از هیچ اقدام و کمکی در زمینه رفع مشکلات ترافیکی شهر به ویژه منطقه بافت تاریخی فروگذار نخواهد بود.
 
 
منبع:ایسنایزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..