امام جمعه موقت ابرکوه:

علاوه بر مصرف کالای ایرانی آن را با کیفیت بالا به خارج صادر کنیم

امام جمعه موقت ابرکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1397، « حمایت از کالای ایرانی» ،گفت: همه باید تلاش کنند علاوه بر مصرف کالای ایرانی ، آن را با کیفیت بالا به کشورهای خارجی صادر کنیم.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام تقی فتاحی در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه با تبریک سال نو، افزود: شعار هر سالی که مقام معظم رهبری تعیین می کنند ، جهت دهی و رونق بخشی به اقتصاد کشور است .

وی با بیان اینکه تعیین شعار هر سال توسط مقام معظم رهبری با هدف توجیه افکار عمومی مبنی بر اهمیت اقتصاد ملی و خودکفایی است، ادامه داد: باید برای ایجاد اشتغال و افزایش کیفیت تولید داخلی کالای ایرانی را مصرف کنیم .
خطیب جمعه موقت ابرکوه خاطرنشان کرد: نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم بلکه با تامین نیاز مردم در افزایش کیفت محصولات داخلی تلاش مضاعف داشته باشیم.
مدیر حوزه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه یادآور شد: بازاریابی برای کالای داخلی در کشورهای خارجی سر لوحه کار مسئولان بخش اقتصادی و تولید کنندگان باشد.
فتاحی با بیان اینکه کالای داخلی باید قادر به رقابت با کالای مشابه خارجی باشد، اضافه کرد: مسئولان برای جلوگیری از واردات کالای قاچاق به کشور تلاش کنند و مردم نیز کالای قاچاق خارجی را مصرف نکنند.
امام جمعه موقت ابرکوه در ادامه با تبریک ماه رجب افزود: باید بیشتر از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره مند شویم و خود را برای بهره مندی بیشتر از فیوضات ماه شعبان و اوج بندگی در ماه مبارک رمضان آماده کنیم . 
مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..