سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

استقرار خودروهای راهداری برای پاکسازی جاده تفت در صورت بارش‌ جوی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از استقرار ماشین آلات راهداری برای پاکسازی محورهای شهرستان تفت در صورت وقوع بارش‌های جوی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سعید برازنده مقدم در بازدید از جاده‌های شهرستان تفت در ایام تعطیلات نوروز به همراه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد و بازدید از پایانه مسافربری غدیر تفت ضمن قدردانی از راهداران این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته ۱۷۹ اتوبوس از تفت با ۲ هزار و ۸۲۳ مسافر راهی شهرستان‌های مختلف کشور شدند.

 
وی با اشاره به کاهش سفرها با آغاز فروردین ماه بیان کرد: در آخرین روزهای اسفندماه، آمار تردد از این پایانه بیشتر بود به نحوی دو روز قل ۲۸۷ اتوبوس با ۵۵ هزار و ۹۳ مسافر از حمل و نقل عمومی این پایانه استفاده کرده بودند.
 
برازنده مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محورهای شهرستان تفت در موقعیت استراتژیکی است و با توجه به قرار گرفتن در محورهای کوهستانی شیرکوه اهمیت ویژه ای دارد، افزود: اکیپ های گشت در طول مسیر در حال تردد هستند و با حضور آنها در جاده‌ها، اگر مشکلی در جاده‌ها باشد رفع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: از ماشین آلات راهداری شهرستان تفت هم بازدید شد و ماشین ‌آلات اتوماتیک در راهداری تفت مستقر است که اگر در این مناطق ریزش باران و برف باشد، به سرعت در محل حاضر خواهند شد و مسیر را برای حضور امن باز نگاه خواهند داشت.
 
برازنده مقدم همچنین از ساختمان‌های در حال احداث اداره راهداری شهرستان تفت بازدید و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید اعتبارات لازم را برای تکمیل این ساختمان‌ها جذب کنیم.
 
وی ادامه داد: مسیرهای این شهرستان نیز هم از لحاظ علائم و هم خط کشی و ایمنی در حد مناسبی هستند و مشکل خاصی در این محور دیده نشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..