مدیر کل ارشاد یزد:

هنرستان هنرهای زیبا احیاء می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهم تا هنرستان هنرهای زیبا در یزد دوباره احیاء شود .

به گزارش یزدی نیوز «مجید جوادیان زاده» در جمع تعدادی ازهنرمندان یزدی با بیان این که هنرستان هنرهای زیبا طی چند دهه اخیر توانسته در تربیت و رشد هنر در استان یزد موفق عمل کند، اظهار کرد: این هنرستان دوباره باید به روزهای اوج خود بازگردد . 

 
وی در ادامه با تاکید براین که به همدلی و همراهی اصخاب فرهنگ و هنر در استان یزد نیازمندیم، بیان کرد: انجمن  و تشکل‌های غیردولتی درحوزه فرهنگ و هنر باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند . 
 
به گفته جوادیان‌زاده، استان یزد از ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برخوردار است که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد تا با همگرایی بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر شاهد اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی و هنری در استان یزد باشیم . 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین با اشاره به راه‌اندازی و احیاء دوباره گذرفرهنگی مازاری‌های یزد، عنوان کرد: این گذر نیز به زودی افتتاح می‌شود . 
 
جوادیان زاده تصریح کرد: در استان یزد گذرهای زیادی وجود دارد که در دهه‌هایی نه چندان دور فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن انجام می‌شده است بنابراین با احیاء این گذرها می‌توان به رونق فرهنگ و هنر در استان یزد کمک دوچندانی کنند.
 
در این نشست نیز تعدادی از هنرمندان به بیان برخی پیشنهادات و مشکلات موجود پرداختند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..