شهردار یزد خبر داد؛ راه‌اندازی دبیرخانه شهر اسلامی در یزد

شهردار یزد با بیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی شهرداری شامل سه دسته فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است،‌ گفت:‌ دبیرخانه شهر اسلامی در یزد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی جمالی‌نژاد» در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با بیان این‌که وضعیت اقتصادی کشور بسیار سخت است، اظهارکرد: در این سال‌های اجرایی که مشغول به فعالیت بودم، امسال شاید شرایط اقتصاد کشور خیلی سخت و دشوار بود و به نوعی سال ۹۷ از امسال به مراتب سخت‌تر است .

 
وی با اشاره به این‌که سختی اقتصاد بر روی همه دستگاه‌ها تأثیرگذار است، افزود: بودجه‌هایی که اختصاص داده می‌شود بسیار ناچیز است و شهرداری‌ها هم از این قائله مستثنا نیستند .
 
شهردار یزد در ادامه با بیان این‌که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، تمام طرح‌های استان یزد در حال اجرا است، گفت: در بسیاری از موارد هزینه‌هایی دارد ولی بازهم در این شرایط کارهایمان را پیگیری و ادامه دادیم که در این مسیر بحمدالله همکاری مردم بسیار خوب و قابل ستایش است .
 
شهردار یزد با تأکید بر این‌که در ایام عید تلاش داریم که شادابی و نشاط در سطح شهر یزد مشاهده شود افزود: در ایام نوروز بحث‌های متنوع را در دستور کار داریم که یکی از آن‌ها در حوزه درخت کاری بود که به نوعی بعد از انقلاب، بی نظیر بود .
 
وی استفاده از گونه‌های کم آبخواه و مقاوم با کم‌آبی را برای ایجاد فضای سرسبز در استان یزد یکی از فعالیت‌های شهرداری برای ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شد که این فضای سبز ایجاد شده سال‌ها دوام داشته باشد .
 
شهردار یزد با بیان این‌که در مباحث فرهنگی در سه دسته فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعالیت داریم افزود: دغدغه‌هایی در زمینه‌های مختلف داریم و به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه شاد و متنوع با رعایت تمام موازین شرعی در استان یزد پیش بینی شد .
 
شهردار یزد از راه اندازی دبیرخانه شهر اسلامی در شهر یزد خبر داد و گفت: ارتباط خوب بین حوزه و دانشگاه، بازخوانی عناصر و مفاهیم اسلامی بالأخص در شهر دارالعباده و بسیاری دیگر از برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..