معاون استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم توجه و اهتمام نسبت به رعایت حقوق شهروندی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مسئولیت اصلی‌ ما در ستاد و به‌خصوص در ایام نوروز به حوزه کاری همه دستگاه‌های خدمات برمی‌گردد و ضرورت دارد توجه و اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت حقوق شهروندی شود .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان بابیان این‌که وظایف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان یک تکلیف ملّی است که وزارت کشور بر عهده استانداری‌ها گذاشته است، اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان استان اقدامات لازم را برای افزایش رضایت‌مندی مردم، گردشگران و مسافران نوروزی انجام دهند و همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی داشته باشند .

 
وی افزود: مسئولیت اصلی که ما در این ستاد و در ایام نوروز داریم و به‌نوعی در حوزه کاری همه دستگاه‌های خدمات رسان نیز قرار می‌گیرد، ضرورت توجه و اهتمام نسبت به رعایت حقوق شهروندی است .
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: ارزیابی بازرسان ستاد صیانت دقیق خواهد بود و از دستگاه‌های برتر تجلیل خواهد شد و دستگاه‌های خدمات‌رسانی که نقاط ضعفی داشته‌اند یا مردم از خدمات آن‌ها راضی نبوده‌اند معرفی می‌شوند .
 
در ابتدای این نشست «فخرالسادات خامسی هامانه» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: فعالیت‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان بازتاب خوبی در میزان رضایت‌مندی مردم داشته است و امیدوارم این فعالیت‌های مطلوب تداوم داشته باشد .
 
گفتنی است؛ در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان استان گزارشی از آمادگی دستگاه‌ها در ایام نوروز ارائه دادند .
 
منبع:ایسنایزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..