فرماندار یزد:

۸۵ درصد مصوبات آموزش و پرورش شهرستان یزد اجرایی شد

فرماندار یزد از اجرای ۸۵ درصد مصوبات آموزش و پرورش شهرستان یزد در سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۹۶ اظهار داشت: خوشبختانه از چندماه گذشته جلسات مربوط به ستاد خدمات سفر شهرستان و کارگروه های تخصصی در سطح شهرستان تشکیل شده که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در این ایام باشیم.

 
فرماندار یزد با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش در موضوع اسکان سهم بسزایی دارد، افزود: بنابر گزارش‌های واصله همه تمهیدات لازم به ‌منظور اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان انجام ‌شده است.
 
وی اضافه کرد: به طور قطع در نوروز سال جاری با توجه به اینکه شهر یزد در فهرست آثار جهانی یونسکو قرار گرفته، شاهد حضور گسترده‌تر مسافران خواهیم بود که در این باره ضرورت دارد همه دستگاه‌های مسئول در ستاد خدمات سفر بتوانند از این ظرفیت و پتانسیل نهایت استفاده را ببرند.
 
رئیس شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان یزد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی و تعامل اعضای شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان در پیشبرد اهداف و اجرایی کردن مصوبات این شورا در سال ۹۶ ابراز داشت: برخی از مسائل در حوزه کاری شهرستان بوده که سعی داشتیم با خرد جمعی حل و فصل کنیم در حالی که برخی از مشکلات از حوزه ما خارج بوده و نیازمند تعامل و همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌ها هستیم.
 
سالاری با اعلام اینکه بیش از ۸۵ درصد مصوبات شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان یزد اجرایی شده است، افزود: برخی از مصوبات با توجه به اینکه نیازمند زمان بیشتری است در حال پیگیری است که امیدواریم اجرایی شدن مصوبات در سال آینده بتواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بیانجامد.
با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته نزدیک به ۲۶۰ مدرسه با ۳ هزار کلاس برای اسکان نوروزی پیش بینی شده است تا شرایط لازم برای اسکان فرهنگیان میهمان در شهرستان یزد مهیا شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..