مدیر تعاون روستایی استان یزد:

قمیت سیب و پرتقال در استان یزد کاهش یافت

مدیر تعاون روستایی استان یزد از کاهش قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار در سطح استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی جهازی اظهار داشت: قیمت هر کیلو سیب تنظیم بازار ۳۴۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتقال ۳۵۰۰ تومان بود که این رقم بر اساس تصمیم کمیته راهبردی میوه استان یزد کاهش یافت.

 
وی بیان کرد: بر این اساس، قیمت هر کیلو سیب زرد و قرمز تنظیم بازار ۲ هزار تومان و قیمت هر کیلو پرتقال والنسیا تنظیم بازار، ۲۵۰۰ تومان است.
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد یادآور شد: با توجه به کشش بازار و جمعیت مرکز استان و شهرستان ها، میوه تنظیم بازار از طریق ۹۵ مرکز عرضه در مرکز استان و ۸۷ مرکز عرضه در سطح ۹ شهرستان دیگر استان یزد توزیع می شود.
 
جهازی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ تن پرتقال والنسیا جیرفت و ۲۱۰ تن سیب زرد و قرمز اشنویه برای توزیع با نرخ تنظیم بازار در زمان عید سال ۱۳۹۷ تامین و ذخیره سازی شده است.
 
وی تصریح کرد: مراکزی که برای توزیع میوه تنظیم بازار معین شده‌اند، با نصب بنری مشخص و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نظارت می شوند.
 
جهازی یادآور شد: توزیع میوه تنظیم بازار تا پایان فروردین ماه در سطح استان ادامه دارد و مردم می توانند شکایات خود در زمینه تغییر قیمت های مشخص شده را از طریق تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه روزی اطلاع رسانی کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..