سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد:

طرح فرشتگان رحمت در یزد اجرا می شود

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح فرشتگان رحمت در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محسن حرازی‌زاده یزد در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در شهرستان یزد در جمع خبرنگاران از اجرای طرح فرشتگان رحمت و طرح نیابت در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

 
وی بیان کرد: این طرح در راستای خدمت به محرومان جامعه به وی‍ژه زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان و بیماران اجرا می‌شود.
 
حرازی‌زاده خاطرنشان کرد: در قالب این طرح به هر خانواده نیازمند یک سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان اهدا می شود که شامل برخی اقلام خوراکی است.
 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مساعدت مردم نوعدوست استان یزد، بتوانیم این سبدها را حداقل بین ۱۰ هزار نفر از خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت توزیع کنیم.
 
وی همچنین از اجرای طرح نیابت خبر داد و اظهار داشت: این طرح با حضور داوطلبان هلال احمر اجرا می شود که در قالب آن، داوطلبان به دیدار و مساعدت خانواده‌های فرزند از دست داده، نیازمند و افراد سالخورده می روند.
 
حرازی زاده از همراهی اعضای هلال احمر، داوطلبان و امدادگران این جمعیت قدردانی کرد و افزود: اعضای هلال احمر همواره در اجرای طرح های این نهاد و رسیدگی و خدمت رسانی به مردم پیش‌قدم بوده‌اند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..