استاندار یزد:

دستاوردهای چندساله دانش‌آموزان در عرصه علمی نباید دچار خدشه شود

استاندار یزد با اشاره به ۲۴ سال صدرنشینی دانش آموزان یزد در کنکور سراسری گفت: این موفقیت‌ها و دستاوردها نباید دچار خدشه شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در مراسم جشن افتخار بیست و چهارم که به مناسبت ۲۴ صدرنشینی دانش‌آموزان استان یزد در کنکور سراسری برگزار شد، اظهار داشت: صدرنشینی دانش‌آموزان در کنکور سراسری طی ۲۴ سال متوالی یکی از شاخص‌های برتری استان یزد در عرصه علمی است.

 
وی عنوان کرد: این موفقیت یکی از افتخارات استان یزد است و در اغلب معرفی‌هایی که از یزد ارائه می‌شود، به این افتخار اشاره می‌شود و این موضوع به یک شاخص برتری در استان تبدیل شده است.
 
زمانی قمی با بیان اینکه در دستیابی به این موفقیت عوامل متعددی دخیل بوده است، افزود: تلاش و پشتکار دانش‌آموزان، حمایت و همراهی خانواده‌ها، دلسوزی اولیای مدرسه و مربیان، ایمان و اراده و بسیاری از شاخص‌های یزدی‌ها که از آن جمله می‌توان به سختکوشی اشاره کرد، در این امر دخیل بوده است.
 
استاندار یزد تصریح کرد: بدون شک صدرنشینی دانش آموزان برای ۲۴ سال متوالی ریشه در کار، تلاش و برنامه ریزی دو نهاد موثر آموزش و پرورش و خانواده دارد.
 
وی بیان کرد: بسیاری از استان‌ها برای کسب این رتبه تلاش می کنند بنابراین در این عرصه رقابتی لازم است همه برای رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت علمی در استان تلاش کنند.
 
زمانی قمی همچنین تاکید کرد: هم دانش آموزان، هم والدین و هم اولیای مدرسه نباید اجازه دهند که این موفقیت، صدرنشینی و دستاورد علمی دچار خدشه شود.
 
در این مراسم که در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، از ۶۸ دانش آموز برتر استان یزد که در کنکور سراسری امسال دارای رتبه‌های برتر بودند، تجلیل شد.
 
امسال از استان یزد بیش از ۱۴ هزار نفر در کنکور سراسری شرکت کردند.
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..