مدیرکل دامپزشکی استان خبر داد؛

آغاز گشت‌های مشترک نوروزی بررسی وضعیت بهداشتی در یزد

مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: بررسی وضعیت بهداشتی به منظور برخورد با موارد تخلف و تامین امنیت غذایی مردم به ویژه مناسبت‌های خاص از مهمترین اهداف بازرسی‌های مشترک است.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«علی اکبر حدادزاده» اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام نوروز و روزهای پایان سال، گشت های مشترک بازرسی بهداشتی به منظور بازدید از مراکز عر ضه فراورده های خام دامی توسط بازرسین تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی و دامپزشکی  انجام خواهد شد .

 
وی افزود: اجرای این گشت مشترک را در راستای سیاست های نظارتی دامپزشکی عنوان کرد و افزود: بررسی وضعیت بهداشتی در امر عرضه انواع فراورده‌های خام دامی به منظور برخورد با موارد تخلف و تامین امنیت غذایی مردم به ویژه مناسبت‌های خاص از مهمترین اهداف بازرسی های مشترک می باشد .
 
مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: استان یزد به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی کشور همواره به عنوان بارانداز مسافرین به شمار می رود و در طول سال بویژه در ایام سال نو میزبان مسافران نوروزی می باشد. به همین دلیل دامپزشکی سعی می نماید تا با تشدید نظارت خود بر مراکز تولید، فراوری و عرضه فراورده های خام دامی امنیت غذایی و سلامت مردم را در بازار پر رونق این ایام فراهم آورد .
 
وی با اشاره به اهمیت حضور ادارات تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی استان در کنار مسئولین دامپزشکی در این گشت های مشترک اشاره نمود و تاکید کرد: همیاری نهادهای مختلف فعال در عرضه بهداشت غذایی می تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مشترک این ارگان ها داشته است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..