انقلابی‌گری مرز جغرافیایی ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان یزد،گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی‌گری و بیداری اسلامی صادر شد و اکنون مرز جغرافیایی نداریم و باید از دوران دفاع مقدس یاد کنیم.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام «علی گندمی» اظهار کرد: سرداران یکی از جلوه‌های ویژه و از فعالان دفاع مقدس هستند که خاطرات جنگ و گنجینه‌های دفاع مقدس را برای جوانان جامعه به ‌عنوان ارمغان و ذخیره تشریح می‌کنند .

 
وی به نخبگان اعم از هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار نخبگانی که قصد سفر به مناطق عملیاتی را دارند توصیه کرد: نگاه مردم معطوف به نخبگان است و باید همواره شرایط و حرمت حضور در این مناطق حفظ شود .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان یزد شرایط کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار تاسف بار توصیف کرد و گفت: در زمانی که آمریکایی‌ها بمب اتم را در هیروشیما آزمایش کردند، ما هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشتیم، ولی اکنون در صنعت هوا و فضا پیشرفت های خوبی داریم .
 
گندمی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ هشت ساله مرز ما مشخص بود، ولی اکنون مرز دفاع مقدس ما سرزمینی نیست، بلکه در آمریکا هم گذر می‌کند .
 
گندمی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی گری و بیداری اسلامی صادر شد و اکنون مرز جغرافیایی نداریم و باید از دوران دفاع مقدس یاد کنیم که شلمچه، حاج عمران و سونگرد و سرپل ذهاب میدان جانبازی افرادی بود که جان خود را فدا می کردند و رهبر انقلاب هشت بار از این مناطق بازدید کرده اند .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..