۶۵۰۰ دقیقه برنامه تولیدی از شبکه تلویزیونی یزد پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه ۶۵۰۰ دقیقه برنامه تولیدی از شبکه تلویزیونی یزد پخش می‌شود، از برگزاری سه پویش مردمی ویژه ایام نوروز در رادیو یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد پهلوانیان در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیما همه ساله از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین اقدام به پخش برنامه‌های ویژه ایام نوروز می‌کند.

 
وی با اشاره به اینکه برای نوروز امسال ۶۵۰۰ دقیقه برنامه تولیدی و ۶۵۰۰ دقیقه برنامه تامینی آماده شده، گفت: امسال برناوه تلویزیونی خانه میراثی در شبکه تابان در ۱۳ قسمت تولید شده و پخش می‌شود.
 
وی ادامه داد: از آنجا که نوروز امسال با مناسبت‌های مذهبی شهادت امام هادی(ع)، میلاد امام جواد(ع) و میلاد حضرت علی(ع) و روز مرد مصادف شده، برنامه‌های صدا و سیمای استان یزد هم بر اساس این مناسبت‌ها تدوین شده است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه رادیوی استان یزد در سه سال اخیر رشد بسیار قابل توجهی داشته و توانسته در جایگاه‌های برتر کشوری قرار بگیرد، گفت: برای ایام نوروز هم صدای مرکز یزد برنامه‌های بسیار متنوعی در نظر گرفته است.
 
پهلوانیان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های بسیار مهمی که رادیو در این ایام برگزار می‌کند، سه پویش «یزد پایدار با مصرف هوشمندانه آب»، «ایمن برانیم تا سالم بمانیم» و «همه با هم ایران را پاکیزه نگاه داریم» است.
 
وی خاطرنشان کرد: رادیوی استان یزد با هدف توجه تامین اوقاتی خوش برای شهروندان یزدی و مسافرانی که یزد را برای ایام نوروز خود انتخاب کرده‌اند، ۱۱۷ ساعت برنامه تولیدی، ۱۷۰ ساعت برنامه تامینی و همچنین ۱۱۷ ساعت برنامه بازپخش در نظر گرفته است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با تاکید بر اینکه سعی شده تمام برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای یزد با کیفیت فاخر تقدیم مخاطبان شود گفت: سعی شده با دریافت نظرات شهروندان، بهترین لحظات را برای مردم استان و کشور ایجاد کنیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..