مزیت‌های شهر یزد باید برای سرمایه گذار داخلی و خارجی مشخص شود

شهردار یزد بر مشخص شدن ظرفیت‌ها و مزیت‌ها شهر یزد برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمهدی جمالی نژاد در نشست تخصصی سرمایه گذاری استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه بحث هم پوشانی و هم افزایی برنامه‌ها و راهبردها در شهرها بسیار مهم است اظهار داشت: رقابت در بین شهرها در بخش‌های مختلف بسیار زیاد شده و استان یزد نیز باید به نحوی عمل کند که نسبت به این مسائل در کشور عقب نماند.

 
شهردار یزد پیاده سازی برنامه‌های نوین و برند سازی را از فعالیت‌های مؤثر استان‌های دیگر در بخش‌های مختلف عنوان کرد و گفت: در شهر یزد با توجه به راهبردهایی که تعیین شده از روش‌های خاص و شیوه‌های بازاریابی و برند سازی استفاده کنیم تا هم در مباحث اقتصادی و هم در شناساندن شهر تاریخی یزد به مردم دنیا بتوانیم گام مؤثری برداریم.
 
وی با بیان اینکه در استان یزد برند شهری نداریم افزود: در بسیاری از شهرها در حال فعالیت در این زمینه و حوزه تجاری و تجاری سازی کار می‌کنند که به نوعی کمک به دستگاه‌های مختلف هم می‌شود.
 
جمالی نژاد تصویر شهر را مهمترین عامل برای برند سازی دانست و اظهار داشت: ادراک خوب از شهر یکی از مسائل حائز اهمیت در بحث سرمایه گذاری است زیرا با آماده سازی ظرفیت‌ها و مزیت‌ها برای سرمایه گذار داخلی و خارجی، سبب می‌شود که میل و رغبت شخص برای حضور و سرمایه گذاری در استان و شهر یزد بیشتر افزایش یابد.
 
شهردار یزد با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های مختلف استان برای پیشرفت استان باید یک برنامه هماهنگ شهری داشته باشند گفت: با این کار همه مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌ها در یک مسیر و هم گام حرکت می‌کنند و برای کمک و یاری به یکدیگر می‌شتابند.
 
در ادامه محمدحسین ریاحی فعالیت بر روی دانشکده‌های مدیریت به عنوان یک زیرساخت را از اولویت‌ها عنوان کرد و افزود: بحرانی به عنوان مدیریت در استان یزد داریم که می‌شود به عنوان یک زیرساخت محسوب و برای حل آن چاره‌ای اندیشید.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه سرمایه گذار، بخش خصوصی است گفت: شرایطی در استان یزد ایجاد شود که هم سرمایه گذار داخلی و خارجی تمایل به سرمایه گذاری داشته باشد.
 
خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..