شرایط جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان یزد ایده‌آل نیست

استاندار یزد با بیان اینکه شرایط جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های استان ایده‌آل نیست گفت: این شرایط نیاز به بررسی‌های دقیق دارد که دستگاه‌هایی که در جذب اعتبارات ضعیف عمل کردند، با دلایل منطقی نتوانستند و یا توانایی جذب آن را نداشتند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با تبریک میلاد حضرت فاطمه‌(س) اظهار داشت: در جلسه گذشته گزارشی که از اقتصاد و دارایی نسبت به جذب اعتبارات گرفتم به این نتیجه رسیدیم که شرایط مناسبی در این زمینه مشاهده نمی‌کنیم، با این تفاسیر از به سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مأموریت دادم که نسبت به این مسائل رسیدگی کنند که چرا جذب اعتبارات توسط ادارات استان به این اندازه بوده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: این شرایط نیاز به بررسی‌های دقیق نیاز دارد که دستگاه‌هایی که در جذب اعتبارات ضعیف عمل کردند، با دلایل منطقی نتوانستند و یا توانایی جذب آن را نداشتند که این مسئله نیز باید با دقت کامل مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با برگزاری جلسات و پیگیری‌های لازم، باید جذب اعتبارات را در استان یزد توسط ادارات مختلف به شرایط ایده‌آل بازگردانیم که این امر به خوبی در حال انجام و پیگیری است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با بیان اینکه با اطلاعاتی که از سال‌های قبل جویا شدم مشاهده کردم که اعتبارات به خوبی جذب شده است گفت: با توجه به شرایط کنونی باید تلاش کنیم که در روزهای پایانی کارهای جذب را به خوبی انجام دهیم.

زمانی قمی در پایان تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و سفر هموطنان و گردشگران به استان تاریخی و ثبت جهانی شهر یزد حساسیت‌ها را بالا برده و باید به نحوی عمل کنیم که گردشگران و مهمانان نوروزی به رضایت کامل به شهرهای خود بازگردند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..