ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در یزد تکمیل شد

مدیر حج و زیارت یزد گفت: ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 97 با توجه به استقبال خوب مردم در استان یزد تکمیل شده است .

به گزارش یزدی نیوز«علی اصغر شریفی» درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم استان، ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۹۷ در استان یزد تکمیل شده است .

 
وی ادامه داد: زائران  تا پایان دی ماه سال ۸۵ که پیش ثبت نام انجام داده بودند در سامانه حج و زیارت نسبت به تکمیل اطلاعات و قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کردند .
 
مدیر حج و زیارت یزد تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی قرار بود در صورت عدم  تکمیل ظرفیت کاروان ها از اولویت‌های بعدی برابر برنامه زمان‌بندی فراخوان شوند که همان چهار روز اول کلیه کاروان تکمیل شدند. 
 
این مسئول با اعلام این که زائران منتظر اطلاعیه‌های بعدی سازمان حج و زیارت باشند، تصریح کرد: زائران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت مدیریت حج یزد به آدرس yazd.haj.ir   یا کارگزاری‌های سطح استان مراجعه و کسب اطلاع کنند.
 
وی با بیان این که سهمیه برای اعزام زائران به سفر معنوی حج تمتع در سال ۹۷، تعداد دو هزار و ۶۰۵   نفر در قالب ۱۹ کاروان است، گفت: تمام زائران حج تمتع یزد در سال ۹۷ مدینه قبل هستند .
 
شریفی در پایان نیز گفت: با توجه به استقبال خوب مردم بالغ بر ۵۰۰ نفر در دفاتر به صورت ذخیره ثبت نام کرده‌اند و در تلاش هستیم تا سازمان حج و زیارت تعداد دیگری کاروان به یزد اختصاص دهد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..