مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد؛

اجرای طرح ملی کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های منتخب استان یزد

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، با اشاره به عضویت رایگان شرکت کنندگان در کتابخانه‌های استان، گفت: طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه‌های منتخب استان یزد اجرا می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«رقیه دوست‌فاطمی‌ها» با بیان این‌که همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح ملی «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه‌های منتخب کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح که با هدف آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم، مسئولان و فرهیختگان جامعه با کتابخانه‌های عمومی و خدمات آن‌ها صورت می‌گیرد، همزمان با سراسر کشور در روز ۱۷ اسفند ماه اجرا می‌شود .

وی با اشاره به این‌که تعداد ۱۰ کتابخانه برای اجرای این طرح در سطح استان یزد انتخاب شدند، گفت: در این روز کتابخانه‌های منتخب استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ میزبان عموم مردم هستند و فعالیت‌های کتابخانه‌ها را به حاضران معرفی می‌کنند .

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، افزود: در هریک از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان یک کتابخانه به عنوان کتابخانه منتخب طرح در روز کتابخانه‌گردی، پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است .

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: کتابخانه‌های مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان ابرکوه، آیت‌الله حایری در شهرستان اردکان، امام صادق(ع) در شهرستان اشکذر، محمد مفیدی در شهرستان بافق، عطایی در شهرستان بهاباد، دکتر واحد در شهرستان تفت، حضرت ولی‌عصر(عج) در شهرستان خاتم، شهید مطهری در شهرتام مهریز، مرکزی شهرستان میبد و کتابخانه عمومی رئیس فرهمند در شهرستان یزد، در سالروز تأسیس نهاد میزبان طرح کتابخانه‌گردی هستند .

این مقام مسئول در ادامه به عضویت رایگان همه شرکت‌کنندگان در طرح کتابخانه‌گردی نهاد اشاره کرد و گفت: افرادی که در روز هفدهم اسفندماه در یکی از کتابخانه‌های منتخب طرح کتابخانه‌گردی حضور یابند، می‌توانند با دریافت برگه عضویت رایگان کتابخانه‌ها، تا پایان سال جاری عضویت رایگان در یکی از کتابخانه‌های استان را دریافت کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای طرح کتابخانه‌گردی در شهرستان یزد که در کتابخانه رئیس فرهمند برگزار می‌شود، این کتابخانه نیز پس از پایان عملیات بهسازی و جذاب‌سازی، به صورت رسمی بازگشایی می‌شود .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..