سرپرست تیم فوتبال ساحلی گلساپوش خبر داد:

تلاش برای بهره‌مندی از باشگاه جهانی فوتبال ساحلی در یزد

سرپرست تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: در یزد علم، مربی، زمین و بازیکن در ورزش فوتبال ساحلی وجود دارد و تلاش ما این است که از یک باشگاه جهانی در این رشته ورزشی برخوردار شویم.

به گزارش یزدی نیوز سیدحسن میرحسینی در نشست خبری ۱۰ سالگی تیم گلساپوش اظهار داشات: فوتبال ساحلی یزد و کشور با حضور مربی یزدی متحول شده و اطمینان داریم که فوتبال ساحلی یزد به زودی قهرمان جهان خواهد شد.

وی با اشاره به مهارت، علم و انگیزه حسین میرشمسی، مربی باسابقه تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که یک یزدی توانسته فوتبال ساحلی را دگرگون و نام یزد را جهانی کند.

میرحسینی با اشاره به ظرفیت هایی که در استان یزد وجود دارد، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم یک باشگاه جهانی برای ورزش فوتبال ساحلی در یزد ایجاد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه برای استعدادیابی در رده های سنی پایین تر تلاش شده است، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نونهال و نوجوان شناسایی شده اند که از بین آنها مستعدترین آنها در زمینه فوتبال ساحلی شناسایی خواهند شد و آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد یادآور شد: در تلاش هستیم یک آکادمی حرفه ای را در یزد راه اندازی کنیم که ثمره آن چند سال آینده مشخص خواهد شد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در حوزه بانوان نیز فعالیت هایی آغاز شده و استارت کار با فوتبال زده شده اما هدف ما فوتبال ساحلی است که به زودی دنبال خواهد شد.

وی در این نشست از تلاش‌های رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، مسئولان، بازیکنان گلساپوش، مدیرعامل گلساپوش و برخی مسئولان ورزش استان یزد به خاطر همراهی با گلساپوش قدردانی کرد.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..