مربی تیم گلساپوش یزد:

برای ۵ سال آینده گلساپوش برنامه دارم/معتقد به بازیکن بومی هستم

مربی تیم گلساپوش یزد گفت: برای پنج سال آینده گلساپوش و فوتبال ساحلی ایران برنامه دارم و در حال تمرکز روی آینده هستم.

به گزارش یزدی نیوز محمدحسین میرشمسی در نشست خبری ۱۰ سالگی باشگاه فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با اشاره به حضور رسانه ها در کنار تیم گلساپوش اظهار داشت: رسانه های یزد حمایت‌های بسیاری کردند و دلگرمی های بسیاری دادند و حضور آنها را در کنار تیم اثرگذار می‌دانم.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای کار تشکیلاتی باید تیم قدرتمند داشته باشیم زیرا کار متکی به فرد نیست، افزود: ضعف ما این است که نمی توانیم کار تیمی را قوی انجام دهیم و این یک ضعف است.
 
میرشمسی تصریح کرد: من می خواهم تیم قوی تشکیل دهم تا بتوانیم کار تیمی قوی انجام دهیم و اقداماتی در دست انجام دارم که نتیجه آن پنج سال آینده مشخص می شود.
 
مربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد خاطرنشان کرد: برای پنج سال آینده باید نیرو تربیت کنیم و به این فکر کنیم که پنج سال آینده، پس از میرشمسی، سرنوشت تیم چه خواهد شد و در این صورت است که برای تربیت مربی اهتمام خواهیم کرد و این اتفاق اکنون در تیم گلساپوش افتاده است.
 
وی اظهار داشت: اگر پنج سال آینده، تیم گلساپوش پنج بازیکن در تیم ملی و تعدادی بازیکن در تیم های دیگر داشت، آنگاه می‌توانیم بگوییم موفق عمل کرده ایم.
 
میرشمسی تاکید کرد: نمی توان همه چیز را متمرکز در امروز بدانیم بلکه باید برای آینده نیز فکر کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر گلساپوش امروز در بحث فنی قوی است به خاطر تکیه بر ظرفیت های بومی است و سیاست تکیه بر بازیکنان بومی را همچنان هم دنبال می‌کنیم.
 
میرشمسی ادامه داد: همه مسئولان و رسانه ها باید کمک کنند تا فوتبال ساحلی را در یزد جهانی کنیم و در این مسیر نباید به کم قانع باشیم.
 
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر از سوی تیم ملی فوتبال ساحلی پیشنهاد مربیگری به او داده شود، می‌پذیرد یا خیر، گفت: بستگی به پیشنهاد آنها دارد و تنها موضوعی که می‌تواند سبب شود تیم ملی را به تیم گلساپوش ترجیح دهم، مسائل مالی است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..