۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

نیروهای پلیس استان یزد موفق شدند در عملیات های جداگانه، ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر را در جاده های این استان کشف کنند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام گشت زنی و کنترل محورهای فرعی متوجه حضور ۴ تن از سوداگران مرگ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی هر ۴ قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه آنها ۱۱۴ کیلو تریاک را کشف کردند.

ستوده‌نیا خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله را به صورت کوله باری به یزد داشتند که در عملیات ماموران پلیس دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

کشف ۷۱ کیلو حشیش در خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم هم از کشف ۷۱ کیلو حشیش و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین منصوری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو که از استان‌های شرقی عازم یزد بود مشکوک شدند.

وی با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق مواد مخدر افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده مقدار ۷۱ کیلو حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت متهم جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..