برپایی افزون بر ۲هزار پایگاه جشن نیکو کاری در یزد

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: همزمان با برگزاری جشن احسان و نیکوکاری،برای جمع آوری کمک های مردمی، ایجاد 2 هزار و 22 پایگاه در استان پیش بینی شد.

به گزارش یزدی نیوزمهدی نشاستگر، روز یکشنبه افزود: این تعداد پایگاه چهارشنبه این هفته در مدارس، روز پنجشنبه در پایگاه های اصلی سطح شهر و روز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه، آماده دریافت کمک های مردمی است.

وی هدف از برپایی جشن عاطفه ها را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بیان کرد و یادآور شد: کمک های جمع آوری شده در واحدهای آموزشی ، در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
وی اظهار کرد: مردم خیر استان می توانند در حد توان خود در آستانه سال نو به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمندان کمک کنند.
نشاسته گر با تأکید بر استفاده از سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ برای اهدای کمک‌های نقدی در جشن نیکوکاری اظهار کرد: شماره‌گیری کد ussd به شماره #۰۳۵*۸۸۷۷* و مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir از دیگر روش‌های نوین برای کمک‌ رسانی آسان‌تر به نیازمندان استان یزد است.
وی یادآور شد: یزدی های نیکوکار در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و کالا به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.
شعار امسال جشن نیکوکاری« جوانه لبخند بکاریم» انتخاب شده است.
در حال حاضر ۴۱ هزار و ۳۴۴ نفر در قالب ۲۲ هزار و ۸۱۶ خانوار در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ه) هستند.
استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..