معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

استقرار۲۴ ساعته ۲۰ اکیپ امدادی ویژه نوروز در جاده‌های استان یزد

معاون اداره راه و شهرسازی استان یزد با بیان این‌که تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده باش هستند، گفت: 20 اکیپ امداد خودرو ویژه ارائه خدمات به مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز«داود دانشگر» با اشاره به همت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بهبود سفرهای نوروزی به یزد، اظهار کرد: در جلساتی که با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده، مجموعه مسئولان بر ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح شهر جهانی یزد به مسافران نوروزی تاکید دارند .

  وی افزود: در بحث ایمنی راه‌ها مشخص شدن نقاط حادثه خیز جاده‌ای توسط اداره راهداری با همکاری پلیس پیش بینی شده است و علاوه بر اینکه علائم و مشخصات دارد، بصورت پرچم نیز قبل از رسیدن به منطقه هشدار را به رانندگان بدهد که کمترین خطر را داشته باشد .

معاون اداره راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی درون شهری نیز گفت: اصلاح وضعیت تاکسی فرودگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است که قبل از شروع سفرهای نوروزی، تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت خدمات دهی به مسافرین نوروزی انجام شود .

دانشگر تصریح کرد: استقرار حدود ۲۰ اکیپ امداد خودرو در سطح استان در کنار جاده‌ها بصورت ۲۴ ساعته، افزایش ۵۰ درصدی خدمات هلال احمر نسبت به سال گذشته تسهیلاتی است که به صورت امدادی به مسافران ارائه خواهد شد .

این مقام مسئول ایجاد مسیر ویژه گردشگری، اصلاح وضعیت میدان راه آهن با همکاری شهرداری یزد، استقبال نوروزی در اولین پرواز بعد از سال تحویل توسط سازمان فرودگاه و میراث فرهنگی، ساماندهی کمپهای گردشگری و هماهنگی با هلال احمر و اورژانس، چند ایستگاه صلواتی بصورت سرویس دهی شبانه روزی توسط سازمان راهداری در ۵ نقطه قرار شد تشکیل شود که علاوه بر تامین خدمات اولیه میتواند جایی برای تنوع مسافرین باشد ضمن اینکه پلیس راه در کنار آن مستقر خواهد شد .

وی در پایان ابزار امیداوری‌ کرد که با برنامه‌های پیش بینی شده، استان یزد بتواند سفری خوب را برای مسافران نوروزی تدارک ببیند .

 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..