ثبت‌نام سال تحصیلی جدید حوزه علمیه یزد آغاز شد‌

مدیر حوزه علمیه یزد از آغاز ثبت نام سال تحصیلی جدید حوزه علمیه ‌از امروز ۱۲ اسفندماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس در یزد، با بیان اینکه ثبت نام سال جدید حوزه علمیه استان یزد از امروز ۱۲ اسفندماه آغاز شد اظهار داشت: این تاریخ تا روز ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد و علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه و سربازی امام زمان (عج) در این مدت اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و بالاتر از دیپلم پذیرش دارند افزود: علاقمندان در این مقاطع تحصیلی می‌توانند برای حضور در حوزه‌های علمیه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این امکان وجود داشت که افرادی که در زمان ثبت نام نکرده بودند می‌توانستند در امتحان ورودی شرکت کنند اما با توجه به اینکه سال گذشته این قانون برداشته شد، به تبع امسال نیز به افرادی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند اجازه شرکت در امتحان ورودی حوزه علمیه داده نمی‌شود.

شمس با اشاره تعداد ثبت نام کنندگان در دوره گذشته حوزه علمیه یزد گفت: سال گذشته به نوعی استقبال و ثبت نام برای حضور در حوزه علمیه یزد مناسب بود و از ۶۰۰ ثبت نام کننده در نهایت پس از گذراندن مراحل، ۱۷۵ نفر به حوزه علمیه یزد جذب شدند.

مدرس حوزه علمیه یزد تصریح کرد: هم اکنون در استان ۱۲ مدرسه علمیه با بیش از ۱۴۰۰ طلبه در حال فعالیت هستند که برای سال آینده یک مدرسه دیگر در شهرستان یزد به آن‌ها اضافه می‌شود.

وی ۷ اردیبهشت ماه را زمان برگزاری آزمون ورودی سال جدید حوزه علمیه اعلام کرد و افزود: علاقمندان به ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۲۲۲۸۸۸ یا ۳۶۲۷۱۸۵۱ تماس گرفته یا به معاونت آموزش حوزه علمیه یزد مراجعه کنند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..