تشکیل ۳ کمیته برای حل مشکل راهیان نور در استان یزد

استاندار یزد با اشاره به اینکه فرهنگ جبهه به نسل جوان منتقل شود افزود: ۳ کمیته برای حل مشکلات راهیان نور در استان یزد تشکیل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در جلسه ستاد استانی راهیان نور که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه دفاع مقدس با جنگ‌های مختلف بشر قابل مقایسه نیست اظهار داشت: همه جنگ‌ها آدم کشی، جنایت، خونریزی و غیره با خود همراه دارد ولی دفاع مقدس ما به‌گونه‌ای بود که هر رزمنده برای کشور جان خود را نثار می‌کرد.

استاندار یزد ادامه داد: هرچند در صدام جنایتکار در هشت سال جنگ تحمیلی اهداف شوم بسیاری داشت اما رزمندگان دلاور ما حتی زمانی که دشمن را به اسارت هم می‌گرفتند با آن‌ها با خوبی و لطافت برخورد می‌کردند.

رئیس ستاد استانی راهیان نور گفت: دور از انصاف و اخلاق است که نسل‌های بعد این فرهنگ ارزشمند را نبینند و با آن‌ها آشنا نشوند و راهیان نور به لحاظ منطق و عقل، مسیری است که با آن می‌شود بخش‌هایی از چیزی که اتفاق افتاده به نسل جدید منتقل کرد تا آن‌ها مشاهده کنند که حراست و صیانت از کشور با چه خون دل‌هایی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ جبهه باید به درستی و خوبی به نسل جوان منتقل شود افزود: حواسمان باشد جریانی که می‌خواهد فرهنگ دفاع مقدس منتشر و به نسل جوان منتقل نشود حضور چشمگیری دارد و هزینه‌های بسیاری می‌کنند.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه راهیان نور انتقال یک فرهنگ است تصریح کرد: اگر جوانان در کشور تولید الگو داشته باشند در مقابل بیگانه محکم می‌ایستند و به دین و ارزش‌های خود بیشتر پایبند هستند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه برای حل مشکلات و مسائل راهیان نور در استان باید سه کمیته در یزد تشکیل شود گفت: کمیته مدیریت، کمیته حوزه‌های مشترک برای بررسی دقیق مشکلات و مسائل و همچنین کمیته نرم افزارانه و فرهنگی، سه کمیته‌ای است که برای برگزاری هر چه بهتر راهیان نور در استان باید تشکیل شود.

رئیس ستاد استانی راهیان نور خاطرنشان کرد: مدیران برای رضای خدا و راحتی وجدان خود به این مسیر قدم بگذارند و همه تلاش کنند تا یک برنامه دقیق و مدون برسیم و برای سال‌های آینده نیز برنامه ریزی شود که ان‌شاءالله یک اردوگاه و مکان پذیرایی کامل و تکمیل برای زائران داشته باشیم.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..