معاون مدیرکل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشور:

یزد از استان های پیشتاز در حوزه پدافند غیرعامل است

معاون مدیرکل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشور در دیدار با مدیرکل حوزه استاندار گفت: براساس ارزیابی های وزارت کشور، استان یزد یکی از استان های پیشتاز در حوزه پدافند غیرعامل است.

به گزارش یزدی نیوزمعاون مدیرکل امور انتظامی و پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با مدیرکل حوزه استاندار دیدار و گفت وگو کردند.

«مجتبی مولوی» در این دیدار صمیمی با اشاره به سیاست های وزارت کشور در حوزه پدافند غیرعامل بیان کرد: سیاست های این وزارتخانه پیشگیری و مقابله با تهدیدها و آسیب هایی که متوجه نظام و جامعه است، می باشد و اعتقاد داریم موضوع پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مسائل مربوط به پدافند غیرعامل شده و در استان یزد نیز با توجه به پیگیری ها و زحمات مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و همکارانشان در این اداره کل فعالیتهای خوبی انجام شده و براساس ارزیابی های وزارت کشور ، استان یزد یکی از استان های خوب و موفق و از استان های پیشتاز در این حوزه است و شورای پدافند غیرعامل در همه شهرستان های استان فعال گردیده است.
مولوی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از حمایت های استاندار یزد و مسئولان ارشد استان خواستار توجه ویژه همه دستگاههای اجرایی استان به موضوع پدافند غیرعامل شد و تاکید کرد: اگر به این حوزه نگاه ویژه ای شود بسیاری از مشکلات ، تهدیدات و آسیب های جامعه کاهش خواهد یافت.


آماده هر حمایتی از فعالیت ها در حوزه پدافند غیرعامل هستیم


مدیرکل حوزه استاندار نیز در این نشست با بیان اینکه اهمیت حوزه پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست، گفت: براساس گزارشهای ارائه شده اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در استان انجام شده و بدنه اجرایی استان نیز آماده هر حمایتی از فعالیت ها در این حوزه می باشد.
«جعفر نخستین» با بیان اینکه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از مدیران پرتلاش و با انگیزه این مجموعه است ، خاطر نشان کرد: امروز با اتفاقاتی که در جامعه افتاده است مردم نیز به اهمیت پدافند غیرعامل واقف شده اند و ما نیز با آموزش و آگاه سازی جامعه می توانیم فرهنگ پدافند غیرعامل را در بین مردم نهادینه کنیم.
«محمدصادق طهماسبی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه در استان ارائه داد و گفت : تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل استان مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و نقشه  خطرپذیری و پهنه بندی استان در حال تهیه است.

 

منبع:استانداری یزد
 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..