خاتم اردکان فینالیست لیگ برتر والیبال ایران شد

تیم خاتم اردکان با شکست شهرداری تبریز برای نخستین بار به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران راه یافت.

به گزارش یزدی نیوز دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‏های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز چهارشنبه با دو دیدار در شهرهای اردکان و تهران پیگیری می ‎‎ شود.

در نخستین مسابقه تیم‏‏های خاتم اردکان و شهرداری تبریز در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و خاتمی‏‏ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با کسب دو برد متوالی برابر نماینده تبریز برای نخستین بار به دیدار نهایی لیگ برتر مردان ایران راه یابند.

شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز که در ست نخست ۲۵ بر ۱۸ فاتح میدان شدند، در ست ‎‎های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب میزبان شدند تا اقبال خود را برای کسب مقام سومی در دیدار رده بندی لیگ برتر بیازمایند.

خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با ۱۱ برد و ۳۰ امتیاز به دست آورده بود، در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف سایپا تهران شد با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

خاتمی‏‏ها امروز با کسب دومین پیروزی خود برابر شهرداری تبریز به شگفتی آفرینی خود در این رقابت ها تداوم بخشیدند، زیرا نماینده تبریز در دور مقدماتی با ۱۶ برد و ۴۴ امتیاز عنوان سوم را به دست آورده بود و در مرحله نخست پلی آف نیز کاله مازندران را از پیش رو برداشت.

مسعود ذوقی و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشت. حسین پورکاشیان و محمد حسین شفقی نیز ناظران این مسابقه ۱۲۷  دقیقه‏‏ای بودند. مصطفی شریفات بازیکن شماره دو شهرداری تبریز در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

محمد حسن صنوبر، اکبر ولایی، محمد رضی پور، حسین امیری، علیرضا جلالی و محمد طاهر وادی ترکیب شروع کننده تیم خاتم اردکان بودند. در تیم شهرداری تبریز نیز مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر و آرش کشاورزی در ابتدای بازی به میدان رفتند.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم های پیکان و بانک سرمایه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که فاتح نهایی این دیدار حریف خاتم اردکان در دیدار نهایی می‏شود. بانک سرمایه در دور رفت این مرحله پیکان را سه بر صفر شکست داده است.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..