برترین‌های سومین جشنواره ادبی رویش معرفی و تجلیل شدند

در آئین اختتامیه سومین جشنواره رویش از برترین‌های این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدی نیوزاسفندماه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رویش با حضور مسئولان از برترین‌های این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در بخش ادبی شعر سومین جشنواره ادبی رویش در یزد اثر بی حرف اضافه از "هدایت کارگر " از دانشگاه سراسری یزد، اثر چند غزل آئینی از "مهدی صالحی زاده " از دانشگاه پردیس شهید پاکنژاد یزد، اثر دفاع مقدس و شهدا از "طاهره نوری "از دانشگاه سراسری اردکان و اثر ذکر آیینه‌ها از "فاطمه مهدیان " از دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان آثار شایسته تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در بخش هنرهای ادبی شاخصه داستان نویسی اثر ابتدا از "زهرا زارع زاده " از دانشگاه سراسری یزد، اثر پرواز استانبول از "وحید حُسنی " از دانشگاه سراسری یزد، اثر دوباره متولد شدم از "زهرا حیدری بافقی " از دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا یزد و اثر قالی فیروزه‌ای از "الهه خوانین زاده " از دانشگاه علوم پزشکی یزد شایسته تقدیر شناخته شدند.

"محمد جواد فربخش " از دانشگاه سراسری اردکان برگزیده و اثر انتهای کوچک بن بست هم شایسته تقدیر بخش فیلم نامه نویسی جشنواره انتخاب شدند.

اثر رؤیای صادقه از "سید محسن موسوی " از دانشگاه سراسری اردکان به عنوان اثر شایسته تقدیر بخش نمایشنامه نویسی سومین دوره جشنواره رویش در استان یزد انتخاب شد.

در بخش‌های تجسمی در طراحی پوستر اثر ازدواج به سبک علوی از "محمود کاظمی نسب " از دانشگاه علوم پزشکی یزد شایسته تقدیر و اثر شرم نوبل از "امید کُردی " از دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان برگزیده این بخش تقدیر و تجلیل شدند.

اثر عکس معماری یا "نیما حسن زاده " از دانشگاه فنی شهید صدوقی یزد شایسته تقدیر و اثر آستانه از "معصومه شیخ زاده " از دانشگاه سراسری یزد برگزیده بخش عکاسی با موبایل و اثر آسیب‌های اجتماعی از دانشجوی دانشگاه پردیس شهید پاکنژاد یزد شایسته تقدیر و اثر فرهنگ و هنر ایرانی از "مهسا مریدی " از دانشگاه علم و هنر برگزیده بخش عکاس حرفه‌ای معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ اثر حرم مطهر رضوی از "مریم رحیمی " از دانشگاه سراسری یزد، اثر نقاشی با مداد از "نسترن نصیری " از دانشگاه فنی حضرت رقیه یزد شایسته تقدیر و همچنین اثر شهید محمد خانی از "فاطمه زارع " و اثر جنگ از "پروین جمالی " هر دو از دانشگاه سراسری یزد به عنوان برگزیده بخش نقاشی جشنواره انتخاب و تجلیل شدند.

در بخش هنرهای آوایی "صدرا صناعی " از دانشگاه فنی امام علی یزد شایسته تقدیر و "طحی فتوحی " شایسته تقدیر در رشته خوانندگی پاپ و "مرتضی مرتضوی راد " هم برگزیده این بخش و "مجتبی عزیزی " از دانشگاه شهید پاکنژاد یزد شایسته تقدیر بخش آهنگ سازی معرفی شدند.

"فاطمه میر جلیلی " از دانشگاه علم و هنر یزد شایسته تقدیر در بخش قالب دوخت و "مریم انتظاری " از دانشگاه آزاد اسلامی میبد شایسته تقدیر و "مریم عسکری " از دانشگاه حضرت رقیه برگزیده بخش قالب طراحی معرفی و تجلیل شدند.

در بخش نماهنگ لوح سپاس و جایزه نقدی به اثر اردوی دانشجویی به کارگردانی "محمد ابویی " و نماهنگ تنها مانده‌ام به کارگردانی "رضا عباسی " به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شد.

گزارش ایرانی "سیده سکینه میر طاهری "، مستند والعادیات از "امید قیامی "، مستند سفره عشق به کارکردانی "رضا عباسی " و مستند از دیون تا شینه به کارگردانی "عباس عبدی نسب " به عنوان شایسته تقدیر بخش فیلم مستند و اثر بیت عتیق به کارگردانی "سید محمد امامی " برگزیده بخش مستندهای بلند در سومین جشنواره ادبی رویش در یزد انتخاب و تجلیل شدند.

در رشته فیلم کوتاه داستانی دو اثر داستانی حسرت به کارگردانی "محمد ابویی " و انیمیشن آیینه به کارگردانی "مائده عباسی " دو اثر شایسته تقدیر و "بنفشه جاهد " با فیلم تردمیل برگزیده این بخش شناخته شدند.

نمایش گذر زمان به کارگردانی "عباس عبدی نسب " برگزیده بخش تئاتر خیابانی معرفی و جایزه بازیگری تئاتر خیابانی به "طحی محمد صالح " برای بازی نمایش چشم اسماعیل، "امیر حسین کارگر " برای بازی در نمایش عتیقه، "محمد قائمی " برای بازی در نمایش عتیقه "حجتی " برای بازی در نمایش عتیقه رسید.

همچنین "سید محسن موسوی " بهترین بازیگر تئاتر خیابانی برای بازی در نمایش چشم اسماعیل و نمایش عتیقه به کارگردانی "امیر حسین کارگر " شایسته تقدیر و نمایش چشم اسماعیل به کارگردانی "سید محسن موسوی " بهترین نمایش خیابانی این جشنواره انتخاب شد.

 تجلیل از خانواده شهید مصطفی صدر زاده از شهدای مدافع حرم، اجرای موسیقی با هنرمندی محمد صادق آتشی از شاعران و خوانندگان ارزشی استان یزد، گفتگویی صمیمی با پدر شهید مصطفی صدر زاده شهید شاخص بسیج دانشجویی کشور، تجلیل از حجت الاسلام زکریا اخلاقی از شاعران آئینی کشور و استان یزد و برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..