رییس دانشگاه یزد:

لزوم نقش آفرینی جوانان در انتقال پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان

رییس دانشگاه یزد با بیان این‌که نسل جوان باید پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند،‌گفت: امروز نسل جوان و انقلابی باید بتواند با ابزارهای مختلف و به شیوه درست و مؤثر پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهان برساند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدصالح اولیاء» در مراسم اختتامیه چهارمین دوره کنگره شهدای دانشجو و سومین جشنواره ادبی هنری رویش که با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت زینب گونه ما در قبال انقلاب اسلامی و شهدا همان مسئولیت خطیر حضرت زینب (س) است که با بیانی نافذ و شیوا پیام نهضت حسینی را به گوش همه رساند.

وی یکی از مؤثرترین راه‌های انتقال پیام را زبان هنر دانست و بیان کرد: این زبان دارای قدرت تأثیرگذاری و نفوذی جهانی است.

رییس کنگره شهدای دانشجوی استان در ادامه سخنان خود مبنی بر لزوم مراوده و مباحثه با دگراندیشان و افراد متفاوت از نظر عقیدتی و زبانی، زبان هنر را ابزاری مشترک برای درک واقعیت ها و بستری مناسب برای گفتگوها دانست.

اولیا تصریح کرد: زبان هنر، زبانی است که از طریق به تصویر کشیدن واقعیت می‌تواند پیام خلق کننده اثر را به مخاطبان برساند.

رییس دانشگاه یزد در ادامه خلاقیت افراد خلق کننده اثر را یکی از ضروری ترین ارکان پیام رسانی از طریق زبان هنر دانست و بیان کرد: از مزیت‌های برگزاری این جشنواره تبدیل استعدادهای دانشجویان به آثار ادبی و هنری است که علاوه بر پیام رسانی بر خلاقیت دانشجویان نیز می افزاید.

وی در پایان گفت: همه دانشگاهیان نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ابزار های نوین رسانه ای و هنری مسئولند.

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..