یک نماینده مجلس مدعی شد؛

مدیران ابرکوه در پیگیری مشکلات کم‌کاری می‌کنند

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه کارگروه توسعه شهرستان از کم‌کاری برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیرامون رسیدگی به مشکلات گلایه کرد

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا صباغیان» نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشریح ۱۰ اولویت مهم شهرستان که نیازمند پیگیری سریع است، از عدم پیگیری برخی مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات گلایه کرد.

وی اظهار کرد: مشکلات را همه می‌دانیم اما باید پیگیری‌ها در داخل استان صورت گیرد و در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع از طریق نماینده بررسی و پیگیری شود .

صباغیان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ دستور از وزرای مختلف برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه گرفته شده و علاوه بر ابلاغ به دستگاه مربوطه به برخی مدیران کل و معاونان آنان نیز ارسال ‌شده است و در صورت عدم تحقق، مسئول مربوطه یا وزیری که دستور را صادر کرده است باید پاسخگو باشد .

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینین امام‌جمعه ابرکوه نیز با تاکید بر تشکیل جلسات داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی و پیگیری مشکلات از طریق استان، گفت: نباید کلیه فشارها روی نماینده باشد بلکه مسئولان باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند و بعد در صورت مواجه با مشکل مستندات خود را به نماینده ارائه دهند تا او مسئله را در سطح کلان کشوری بررسی کند .

وی با اشاره به گردشگری به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم ابرکوه، تصریح کرد: گردشگری یکی از اولویت‌های شهرستان به‌ عنوان صنعت پاک و غیر آلاینده است اما نباید اهتمام به بخش کشاورزی فراموش شود بلکه باید رویکرد حفظ کشاورزی با استفاده از روش‌های آبیاری و کشت‌های نوین در دستور کار قرار گیرد .

در ابتدای این نشست نیز «محمد کاظمی نسب» فرماندار ابرکوه به سفر استاندار یزد به ابرکوه اشاره و اظهار کرد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در شرکت فولاد سرمد ابرکوه برگزار شد، موانع موجود در راه توسعه شهرستان بررسی و راهکارهایی که عمدتاً مربوط به رفع موانع تولید کارگاه‌های اقتصادی از جمله وضعیت شرکت GTL   بود، به تصویب رسید .

وی افزود: در رابطه با «جی.تی.ال» ابتدا باید تکلیف سرمایه‌گذار و سپس وضعیت سهامداران مشخص شود که در حال حاضر سه سرمایه‌گذاررزومه خود را ارائه و جهت شروع کار اعلام آمادگی کرده‌اند لذا در جلسات آتی سابقه آنان بررسی و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..