رییس دادگستری یزد:

مردم یار دستگاه قضایی در تأمین امنیت هستند

رییس کل دادگستری یزد گفت: امنیت مولفه اصلی آرامش و پیشرفت و توسعه در جامعه است و مردم نیز در تأمین این امنیت سهیم و یار دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی هستند .

به گزارش یزدی نیوز «محمدرضا حبیبی» در جلسه کمیته قضایی انتظامی استان با اشاره به روزهای پایانی سال، شلوغی شهر و نزدیکی به چهار شنبه سوری، اظهار کرد: نباید اجازه داد هیجان طلبی جوانان به قیمت آسیب به خودشان و یا سایر افراد جامعه تمام شود .

وی بر مسئله پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی تأکید و اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت مردم و یاری آنان از بدو امر از ورود مواد محترقه و آتش زا ممانعت به عمل آورد .

این مقام قضایی تصریح کرد: مردم خود برای آرامش و امنیت شهر و محله خود ارزش قائل هستند و با ارائه گزارش از وجود محموله‌های مشکوک مواد محترقه به مبادی ذیربط از وقوع حوادث تلخ پیشگیری می‌کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی کانال‌های خاص در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی برای عده‌ای معلوم‌الحال فرصتی برای تبلیغات علیه نظام و شایعه پراکنی و دروغ پردازی علیه مسئولان شده است که با این افراد و کانال های مربوطه برخورد قانونی خواهد شد .

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم همیشه جواب دندان‌شکن خود به این افراد را با حضور خود در صحنه‌هایی همچون  نهم دی، ۲۲ بهمن و روز قدس داده‌اند اما برخی باز هم به دروغ پردازی‌های خود ادامه می‌دهند .

رییس کل دادگستری استان با اشاره به سیطره اطلاعاتی بر فضای مجازی، ابراز کرد: مشکلات کشور با همدلی و همراهی و تعامل قابل حل است و همنوایی با دشمنان و تربیون معاندین قرار گرفتن چیزی را حل نمی‌کند .

گفتنی است؛ در این جلسه راه‌های تعامل بیشتر بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به جهت ارتقاء امنیت استان و تسهیل امور مردم بررسی و مصوبات بسیار خوبی نیز تصویب شد.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..