معاون دادگستری یزد:

برخورد با کانال‌های معاند در فضای مجازی ضروری است

معاون قضایی دادگستری استان یزد گفت: باید نظارت بیشتری بر فضای مجازی صورت گیرد و با کانال‌هایی که علناً تبلیغات سوء انجام می‌دهند، شناسایی و برخورد صورت گیرد .

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی دهشیری» در جلسه کمیته قضایی انتظامی استان افزود: هدف از این جلسه عمل به فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) و ایجاد فضای تعامل، دوستی، همراهی و هم افزایی در جهت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است .

وی تصریح کرد: وظیفه و مسئولیت ما به عنوان افرادی که در این کشور مسئولیت داریم، تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از فعالیت و تبلیغات بدخواهان و معاندان نظام است .

این مقام قضایی با اشاره فعالیت برخی افراد در فضای مجازی و دروغ پردازی و لجن پراکنی راجع به مسائل مختلف، اظهار کرد: باید پلیس فتا تحت نظر مقامات قضایی رصد و کنترل بیشتری بر این فضا داشته باشد و این عرصه را از جولان معاندان پاک کند .

وی با اشاره به حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران و تسلیت شهادت شهدای مدافع امنیت، گفت: این حادثه نشانگر این است که نیروی انتظامی در عین عزت و اقتدار، مظلوم است .

معاون قضایی دادگستری استان بر آسیب‌شناسی حوادث اخیر و پیش‌بینی برخی حوادث احتمالی تأکید و بیان کرد: دشمن همه عزم خود را با پشتیبانی و به صحنه کشاندن فِرق و گروه‌های مختلف به کار گرفته است و این ما هستیم که باید با بصیرت افزایی و همدلی از نفوذ دشمن و نیرنگ فریب آن جلوگیری کنیم.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..