رییس کل دادگستری یزد:

وحدت مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: دشمنان نقشه‌های بسیاری برای این نظام کشیده‌اند اما تا به امروز عنایات خداوند، وحدت مردم و تبعیت از رهبری عزیز، همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است .

به گزارش یزدی نیوز «محمدرضا حبیبی» در نشست کمیته قضایی انتظامی استان یزد، افزود: تبعیت و فرمانبری از ولایت فقیه، عامل پیروزی و سرفرازی نظام اسلامی است .

وی امنیت استان را خوب و قابل تحسین ارزیابی و اظهار کرد: جلسات مشترک فصلی قضایی انتظامی استان و همدلی، همراهی و هم‌افزایی فی مابین مجموعه‌های قضایی، انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی، این آرامش را برای مردم استان به ارمغان آورده است .

این مقام قضایی تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور را نشان از تلاش گسترده دشمنان و نقشه‌های شوم آنان برای ایران اسلامی دانست و گفت: با حضور به موقع و بصیرت انقلابی مردم، همه این نقشه‌ها خنثی و تحرکات در نطفه خفه شد .

وی تصریح کرد: بافت فرهنگی و مذهبی مردم استان اجازه هیچ گونه اغتشاش و ناامنی نمی‌دهد و اگر هم در مواردی افرادی که عمدتاً غیر بومی بودند، تحت القائات شبکه‌های مجازی قصد انجام حرکتی را داشتند و با توانمندی نیروهای انتظامی و امنیتی در بدو امر جلو گیری شد .

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: مردم استان، مردمی فهیم، بصیر و هوشیار هستند و اجازه هیچ‌گونه هرج و مرج طلبی را به احدی نمی‌دهند.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..