اعطای ۱۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد اعلام کرد: در 11 ماهه نخست امسال 16 میلیارد و 454 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به دو هزار و 820 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اعطا شد .

به گزارش یزدی نیوز «علی نیک‌خواه» مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به مزایا و تسهیلات فراهم‌شده برای سپرده‌گذاران این صندوق گفت: ارائه خدمات بانکداری اسلامی، عدم دریافت کارمزد و جریمه دیرکرد، شفافیت در هزینه کرد منابع و هدایت بهینه منابع به افراد نیازمند ازجمله مزایای این صندوق است .

وی افزود: سپرده گذران حقیقی و حقوقی با افتتاح حساب «سپرده ویژه» در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قادر هستند افراد موردنظر خود اعم از بستگان، دوستان و یا کارمندان خود را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند تا به میزان مبلغ موردنظر خود و طبق ضوابط بانک مرکزی به این افراد تسهیلات اعطا شود .

وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به سپرده‌گذاران بیان کرد: صدور آنی کارت‌بانکی، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین و پایانه فروش اختصاصی ازجمله خدمات الکترونیکی قابل‌ارائه توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد استان یزد به سپرده‌گذاران است .

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال ۱۶ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به دو هزار و ۸۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد اعطا شد .

وی بابیان اینکه از ابتدای تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، افزود: پرداخت وام به جامعه هدف تحت حمایت برای مصارفی همچون هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیلی و معیشتی سبب حفظ عزت‌نفس نیازمندان و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود .

وی گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و استفاده از ظرفیت عظیم نیکوکاران و خیران برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان همواره موردتوجه کمیته امداد است .

نیک‌خواه با بیان این که شماره‌حساب ۹۰۰۶۸۴۳ برای اهدای کمک‌های مردمی به امر قرض‌الحسنه در استان یزد در نظر گرفته‌شده است، افزود: نیکوکارانی که در صندوق امداد ولایت افتتاح حساب کرده‌اند می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک کمک‌های خود را به این شماره‌حساب واریز کنند و امکان واریز وجوه اهدایی از طریق بانک ملی به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و با شناسه ۹۰۰۶۸۴۳ نیز فراهم‌شده است .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..