رونمایی از مجموعه ترانه‌های «زهرا کلاته» در روز نخست نمایشگاه کتاب یزد

همزمان با نخستین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد و در بخش برنامه‌های جنبی این نمایشگاه، مجموعه ترانه‌های «زهرا کلاته» با عنوان «گلادیاتور» رونمایی شد .

به گزارش یزدی نیوزر این مراسم که «علی غیاثی ندوشن» مدیر کل امور استان‌های وزارت ارشاد و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنرحضور داشتند، کتاب «گلادیاتور» که در برگیرنده مجموعه ترانه‌های «زهرا کلاته» و توسط انتشارات نگاه به زیور طبع آراسته شده است، رونمایی شد .

«فرید سعادتمند» موسیقیدان، «احمد رضا قدیریان» شاعر و نقاد و «مجید پویان» استادیار زبان و ادبیات فارسی در این مراسم در مورد ویژگی کتاب گلادیاتورسخنرانی کردند .

همچنین ویژه برنامه نابینایان و کم بینایان یزدی که توسط اداره کل کتابخانه‌های استان برنامه‌ریزی شده بود با استقبال بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه کتاب یزد مواجه شد .

در این برنامه هنرمندان نابینا و کم بینای یزدی به اجرای سرود، شعرخوانی، حافط خوانی، دف نوازی و اجرای موسیقی پرداختند .

در ادامه سلسله برنامه‌های جنبی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یزد، کارگاه آموزشی شیوه های نوین کتاب فروشی برگزار شد .

«حسین باغ شیخی» فعال فرهنگی در این برنامه به ویژگی شیوه نوین در حوزه کتاب و کتابخوانی پرداخت .

یاداور می‌شود؛ تا آخرین روز دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برنامه‌های متنوع و جالبی تدارک دیده شده است که این برنامه شامل رونمایی، کارگاه‌های آموزشی، نقد و بررسی کتاب و موارد دیگر است .

در این دوره از نمایشگاه کتاب یزد  ٣٢٢ غرفه با حضور ٥٥٥ ناشر داخلی و کشوری دایر شده که ٧٩ هزار و ٣٠٠ عنوان کتاب ناشران داخلی و ١٦ هزار و ٨٠٠ عنوان کتاب از سوی ناشران خارجی با تخفیف٤٠ درصد به علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه شده است.

 
منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..