خوابگاه دانشجویی خیرساز پردیس مهریز مورد بهره‎‎برداری قرار گرفت

خوابگاه دانشجویی خیرساز پردیس مهریز دانشگاه یزد با ظرفیت 200 نفر در مراسمی با حضور دکتر امید معاون وزیر علوم و مسئولان استان و شهرستان در مهریز افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محمد حسین امید» در این مراسم از زحمات تمامی کسانی که برای ساخت این خوابگاه زحمت کشیده‏‏اند، تشکر و ابراز امیدواری کرد که در آینده دومین خوابگاه هم در این شهرستان ساخته شود.

«عبدارضا محی الدینی» امام جمعه  مهریز هم گفت: خداوند انسان‏‏های خیر را دوست دارد و خیرین مورد عنایت خداوند هستند.

وی افزود: خدمات خیرین در کنار خدمات دولت، نقش مهمی در رشد و توسعه شهرستان دارد.

دکتر «محمد علی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم گفت: عزم جدی و روحیه دوست داشتنی خیر مهریزی ستودنی است و ما باید زمینه فعالیت دیگر خیرین را فراهم آوریم.

دکتر «محمد صالح اولیا» رییس دانشگاه یزد نیز گفت: پردیس مهریز  میزبان همایش  های مهم دانشگاه یزد است.

وی افزود: افراد خیر در توسعه فضاهای آمورشی، دانشگاهی و فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند و همواره کمک یار دولت در خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هستند.

«سید محمد رستگاری»  فرماندار شهرستان مهریز هم افزود: آقای شکیب خیر این مجموعه از جمله کسانی است که با ساخت مدرسه، ورزشگاه، دانشگاه و خوابگاه دانشجویی، نقش مهمی در کمک به نظام، دولت و جامعه اسلامی و مردم فداکار مهریز داشته ‎‎ اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از نخبگان مهریز، کسانی هستند که در دبیرستان شکیب و دانشگاه ساخته شده این خیر تحصیل کردند و امروز در زمینه ‎‎ های مختلف به مردم و جامعه اسلامی صادقانه خدمت می‏‏کنند.

گفتنی است، این خوابگاه با مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۲۸۶۰ متر مربع در مدت یکسال ساخته شده است. خوابگاه مذکور  شامل ۴۸ اتاق چهار نفری استاندارد به متراژ ۲۴ مترمربع، نمازخانه، اتاق تلویزیون، سالن مطالعه، اتاق مدیریت، اتاق کنترل و نظارت، اتاق نگهبانی و ۴۷۰ مترمربع فضای بهداشتی است.

 
منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..