مدیر آموزش و پرورش :

محیط مدرسه بهترین مکان برای شرایط بحرانی هوا در شهرستان اردکان است

مدیر آموزش و پرورش اردکان گفت: محیط مدرسه بهترین مکان در شرایط بحرانی هواست ، از کسانی که در چنین موقعیت ‌هایی حاشیه ‌سازی می کنند، خواسته می شود، کمی منصفانه‌تر مطلب منتشر کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد اشرفیان با ابراز گلایه از مباحث طرح شده در فضای مجازی در خصوص تعطیل نکردن مدارس شهرستان در چند روز گذشته با توجه به توفان، و وجود گرد و غبار این مطلب را بیان کرد. 

وی افزود: با توجه به پیش‌ بینی وضعیت آب و هوایی شهرستان و اطلاع‌ رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد مبنی بر حاد نبودن شرایط و عدم لزوم تعطیلی مدارس، تعدادی از کانال‌های تلگرامی سعی در نشان دادن ناهماهنگی و بی ‌برنامگی بین نهادهای دولتی و فرمانداری داشتند که این موضوع از انصاف به دور است.
وی افزود: توفان و گرد و غبار از ساعت ٩ صبح اوایل هفته شدت گرفت، این در حالی بود که هادی مقیمی فرماندار اردکان در همان ساعت اولیه، چندین مرتبه در تماس تلفنی در مورد تعطیلی و رسیدگی به آخرین وضعیت مدارس با وی صحبت کرد.
این مسئول به شرایط غیرقابل پیش بینی تعطیلی مدارس در روز مورد اعتراض برخی کانال‌ها اشاره کرد و گفت: در چنین موقعیتی که در میانه روز وضعیت هوا بحرانی می‌شود، اطلاع‌ رسانی به خانواده‌ها برای انتقال دانش‌آموزان بسیار سخت و مشکل‌ساز بود.
اشرفیان در ادامه با اشاره به آمادگی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تأکید کرد: در سال‌های گذشته با توجه به آمارهای ثبت شده ، تعداد کثیری از مسافران ، اردکان را به عنوان مرکز گردشگری انتخاب کردند که امسال برای خدمت‌ دهی بهتر، ۲۲ مدرسه در سطح شهر اردکان و ۴ مدرسه در سطح شهرستان آماده خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.
هم اکنون در شهرستان یادشده ۱۸ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند .
اردکان ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع است. 

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..