معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ساخت تاکنون ۲۵ باب پاسگاه پیش ساخته پلیس‌راه در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت تعهد وزارت راه برای ساخت 50 باب پاسگاه از پیش ساخته پلیس راه کشور، گفت: تاکنون 25 باب پاسگاه پیش ساخته پلیس‌راه در کشور ساخته و آماده تحویل هستند.

به گزارش یزدی نیوز،«داود کشاورزیان» در ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح ساختمان پیش ساخته پلیس‌راه یزد- کرمان ضمن عرض تسلیت جان باختگان حادثه هوایی اخیر،‌اظهار کرد: طرح ساخت ۵۰ باب پساختمان پیش ساخته پلیس راه کشور حدود چهار سال پیش در کشور آغاز شده است.

وی با بیان این‌که از تعداد کل ساختمان‌های پلیس‌راه که در تعهد وزارت راه و شهرسازی آماده است،‌افزود: تاکنون ۲۵ باب از ساختمان‌های پیش ساخته پلیس راه کشور ساخته و آماده تحویل هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هفت پاسگاه پیش ساخته تا پایان امسال ساخته و تحویل داده می‌شوند،‌ گفت:‌ ساختمان‌های پیش ساخته پلیس‌راه کشور دارای دو نماد انتظامی و ایرانی اسلامی هستند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارتقای امنیت راه‌ها و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مسافران در جاده‌ها را از جمله اهداف وزارت راه و شهرسازی کشور دانست و بیان کرد: در حال ۱۶ استان یزد به ۲۵ پاسگاه پیش ساخته پلیس‌راه مجهز هستند.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..