بودجه جاری شهرداری یزد کاهش یافت

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه بودجه جاری شهرداری یزد کاهش یافت، گفت: درصدی از بودجه مدیریت شهری یزد به ایده پردازی اختصاص یافت.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی سفید در نشست علنی فوق العاده شورای اسلامی شهر یزد که با موضوع تصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری یزد برگزار شد اظهار داشت: همه باید به این موضوع توجه کنیم که درآمد شهرداری از تک‌تک مردم تامین می‌شود و باید در مصرف درست آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به این موضوع وظیفه داریم که از سرمایه‌های مردم که امانتی در دست ما است به درستی استفاده کنیم و بهترین خدمات را در شهر و برای مردم ارائه نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: بودجه امسال شهرداری یزد بدور از تشریفات است و تنها بحث کاری در این بودجه در نظر گرفته شده و باید برای پیشرفت استان مصرف شود.

سفید به مراحل تصویب بودجه شهرداری یزد اشاره کرد و گفت: در این دوره شورا برای تصویب بودجه حساسیت بسیار زیادی وجود داشت و اقدامات بسیار گسترده‌ای برای بررسی و تصویب آن انجام شد.

وی به اهمیت توجه به پژوهش در فعالیت‌های مدیریت شهری یزد تاکید کرد و ادامه داد: امسال درصدی از بودجه شهرداری یزد در ارتباط با خلاقیت، ایده پردازی و پژوهش برای توسعه شهر یزد در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: بودجه جاری شهرداری یزد در سال ۹۷ نسبت به امسال کاهش داشته، افزود: در بودجه سال ۹۷ نسبت به ایده‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف شهری رویکرد ویژه‌ای وجود دارد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..