مدیرعامل پیشگامان کویر یزد:

شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمت آینده فروشی بروند

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با اشاره به ضرورت تغییر نگاه و مدیریت تجاری کشور،‌گفت: دارایی ثابت یک سوم سرمایه مالی شرکت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا رضایی‌نژاد» در هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهر هوشمند با بیان این‌که از این پس ارزش شرکت‌های دانش‌بنیان بعد از سودآوری آینده آنها تعیین می‌شود، اظهارکرد: در آینده‌ای نزدیک شرکت‌ها بر مبنای سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، انسانی و نمادین معرفی و ارزش‌گذاری می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمت آینده فروشی بروند، ‌افزود:‌ سرمایه‌گذاران باید یقین داشته باشند که در فعالیت اقتصادی و تجاری آنها از این پس بر مبنای ارزش آفرینی آینده آنها تعیین می‌شود.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد افزایش ارزش افزوده را تغییر نگاه و مدیریت تجاری دانست و بیان کرد:‌ پیشگامان کویر تجربه کرده که نباید برای توسعه اقتصادی به بخش دولتی تکیه شود.

رضایی‌نژاد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد ارتباط با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را مهمترین اولویت اجرایی عنوان کرد و گفت:‌ در دنیای آینده دارایی ثابت یک سوم سرمایه مالی شرکت‌ها محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که دارایی ارزش افزوده‌ای برای ما ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: سرمایه از جمله مهمترین دارایی توسعه‌ای است که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده به بخش‌های مختلف انسانی،‌علمی، اجتاعی و فرهنگی تقسیم می‌شود.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..