معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد:

ارتقاء سطح خدمات به مسافران نوروزی مدنظر دستگاه‌های اجرایی باشد

معاون فرماندار یزد گفت: از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان انتظار داریم تا برنامه های مشخصی برای ارتقای خدمات به مسافران نوروزی همچنین افزایش رضایتمندی آنان تدوین کنند.

به گزارش یزدی نیوزمهدی حاج حیدری  در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان یزد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد در فهرست آثار یونسکو اظهار داشت: در ایام نوروز با ارائه خدمات متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته فرصت خوبی است برای اینکه بتوانیم بحث گردشگری و میراث فرهنگی را بیش‌ازپیش رونق دهیم که این امر به طور قطع می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر اقتصاد استان و شهرستان یزد داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران برگزار می شود، افزود: امیدواریم با تدوین برنامه‌های عملیاتی، خلاقانه و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال آینده شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافران نوروزی و در نهایت افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

وی بیان کرد: یزد همواره با فرهنگ غنی در سطح کشور و حتی دنیا شناخته می‌شود بر این اساس ضرورت دارد تلاش شود به این فرهنگ لطمه‌ای وارد نشود بلکه در تقویت این فرهنگ و انتقال آن به میهمانان اعم از گردشگران داخلی و خارجی اقدام کنیم.

حاج حیدری همچنین با تأکید بر اینکه نظارت بر واحدهای صنفی باید در ایام نوروزی تشدید شود، خاطرنشان کرد: مباحث همچون قیمت، کیفیت کالاها، رعایت موارد بهداشت و تنظیم کشیک‌های نوروزی از مهم‌ترین عواملی است که باید در این بازرسی‌های مدنظر باشد تا با توجه به افزایش خرید و تقاضای میهمانان برای خرید کالاها و سوغات با مشکلی روبرو نشویم.

معاون فرماندار یزد تصریح کرد: باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اندیشیده شود.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..